setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

دلهرهای مامان

1391/11/24 23:38
نویسنده : seti
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان  

میخوام خبرهای تازه از ستایش خانم بدم که دارن میرن مهد.امروز 4 روزه که داری میری مهد وفعلا خداروشکر خیلی دوست داری .خیلی استرس دارم  که نکنه زده بشی ولی هنوز که نشده.ما شما و دختر نرگس خانومو یعنی سحر جون رو توی یک مهد به نام آسوده ثبت نام کردیم .اوایلی که برای ثبت نام میر فتیم سحر خیلی دوست داشت وبازی میکرد.حتی روز اول هم خوب بود ولی زو سه روزه که یکم اذیت میکنه واونجا که میریم گریه ممیکنه فعلا مامانش باید اونجا باشه تا سحر به مهد عادت کنه ولی ماشا.. ستایش خانوم سریع میره دنبال بازی .دیروز ملیحه جون تعریف میکرد که به ستایش گفتم ستایش جان برو دست سحر هم بگیربیاین با هم بازی کنین گریه نکنه همسایتونه ولی ستایش گفته ولش کنین اون همش میخواد گریه کنه ببینین من گریه نمیکنم.ملیحه جون میگه ماشا.. خیلی خونسرده وتوی کلاس هم خیلی خوبه . 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد