setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

اصلا این تفکرات عادلانه چطوری به ذهن آموزش پرورش میرسه

1401/3/21 21:50
نویسنده : seti
241 بازدید
اشتراک گذاری

خداییش اینکه امتحان انشا رو گذاشتن شنبه امتحان کتاب فارسی رو گذاشتن یکشنبه 🥲

حالا امتحان املا رو گذاشتن چهارشنبه واقعا چه فکریش کردن آخه دوروزه وقت برای املا 🖊️📒

در عجبم این همه فکر های عادلانه از کجا میاد 😐​​​​

خدا به دادم برسه🤲🥲

پسندها (1)

نظرات (1)

سایهسایه
21 خرداد 01 22:05
من فردا امتحان دارم امروزم داشتم
seti
پاسخ
آخ اخ نگو که دلم خونه منم مثل شما فردا امتحان دارم و مشکل اینجاست که این هفته فقط ادبیاته یعنی سه تا امتحانم ربط به ادبیات داره 🤲😐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد