setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

دوباره با چند تا عکس قدیمی اومدم ببینین و لذت ببرین

1400/4/29 21:23
نویسنده : seti
110 بازدید
اشتراک گذاری

بریم که باهم عکسا رو ببینیم 

وای خدا ببینین چی پیدا کردم 

اردو ی ثامن و العمه کلاس سومم 

از سمت راست (خودم . فایزه . ساجده . عسل ) 

اینجا گفتن راحت باشین ماهم خیلی راحت کردیم قشنگ لباس راحتی پوشیدیم بابامم برام ساندویچ سرد گرفت که ناهار بخورم

مدرسه ی ما رسمش بود اخر سال که میشد بعد امتحانای اخر ترم ما رو ببره ثامن العمه 

و کلی بهمون خوشبگذره و ابینکه من فقط دو بار رفتم چون از کلاس دوم اومده بودم و از کلاس سوم به بالا میبردن اونجا و من فقط سوم و چهارم رفتم پنجمم قرار بود برم اما نشد چون این کرونای لعنتی خدا ذلیلش کنه اومد دیگه نشد برم ششمم که دیگه انلاین 

خلاصه که امروز میخوام از این اردو براتون عکس بزارم 

این قیافه ها هم که براتون اشناست 

از سمت راست ( معلمم خانم توکلی . خودم . ساجده و عسل ) 

اینجا یک سلفی خیلی یهویی داشتیمن با معلمم عزیزم 

اینم کل کلاسمون 

همه اومدیم انگار شمال قشنگ راحت کردیم 

حالا اگر تونستید من و با ژست مسخره ام پیدا کنید 

امروز قفلی زدم رو کلاس سوم پس بریم باهم عکسای دیگه ای از کلاس سومم براتون بزارم 

روز معلم 

من و پیدا کنید 

دیگه عکس دیگه ای پیدا نکردم کردم حتما براتون میزار

پسندها (7)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
29 تیر 00 22:10
ایشالا همیشه شاد و موفق باشی ستایش جون💙
آخییی شما امسال میری کلاس هفتم؟ 😍
seti
پاسخ
مرسی عزیز دلم همچنین😘❤️
بله من امسال میرم هفتم😇
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 تیر 00 0:18
موفق باشی گلم💙
زمان خیلی زود میگذره وقتی ما میرفتیم کلاس هفتم اونایی که متولد 87 و 88 بودن تازه میرفتن مدرسه🙂
seti
پاسخ
مرسی عزیز دلم😍
واقعا زمان زود میگذره 🙂
چقدر باحال وقتی میرفتین کلاس هفتم ما میرفتیم اول 😇
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 تیر 00 14:20
موفق باشی ستایش جونم🥰🥰😍😍🧡
seti
پاسخ
مرسی قشنگم😘
همچنین🤗
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد