setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

عذر خواهی

1399/10/24 13:18
نویسنده : seti
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من و ببخشید که جند روز براتون پست هیچی نزاشتم چون یکم سرم شلوغ بود ولی بهتون قول میدم که  این اخر هفته ای بترکونم چون پست جدید داریم فردا پس تا اون موقع دیگه بترکونین و دنبال کننده ها رو زیاد کنین و بچه ها من کلی عکس از اونجا دارم همشم براتون میزارم پس یادتون نره 

فردا پست جدید.............🤩

پسندها (3)

نظرات (1)

千.𝓏千.𝓏
24 دی 99 13:46
موفق باشی عزیزم با خاطرات رنگی رنگی 😍🥰
seti
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد