setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

عکسای باحال👍🏼

1399/10/18 14:03
نویسنده : seti
126 بازدید
اشتراک گذاری

اولین امداد که خودم درست کردم🏼🤗


تولد خیلی سال پیش پسر عمو سالار
اخ چه کوچولو بودم🥰


از سمت چپ:هلیا،سپهر،خودم


دختر خاله های قشنگ روز تولد شون
نیکا کوچیکه
نگین بزرگه

دوستان این عکس ها رو میدارم اما خاطراتشون هم میدارم به شرطی که دنبال کننده ها زیاد بشن🥰🥰🥰🥺
پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد